رله پی ال سی فونیکس کنتاکت

رله PLC برند فونیکس کنتاکت یکی از بهترین رله های PLC پرکاربرد در صنعت الکترونیک می باشد.

حرفه ای بودن و ظرفیت تبدیل بالا، راحت ترین رابط بین تجهیزات جانبی و اتوماسیون صنعتی. طبق آخرین استانداردهای بین المللی.

برای خرید فوری این محصول با ترانزیت و تجهیزات مورد نیاز، دریافت قیمت به روز و مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

با طراحی خاص و منحصر به فرد. محصولی کامل، جمع و جور و فوق نازک. نصب آسان و سریع که باعث افزایش فضای موجود در تابلو برق و صرفه جویی در زمان و هزینه سیم کشی می شود.

رله PLC یک محصول فناوری جدید است. با کیفیت تضمینی و درجه یک از شرکت فونیکس کنتاکت آلمان با سالها تجربه و پیشرو در بازارهای جهانی برق و الکترونیک.
دارای شیار مخصوص برای حالت پیمایش است که ارزان و مقرون به صرفه است. فوق العاده باریک با قرارگیری محکم و نصب سوکت مورد نیاز، با کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه. یکی از جدیدترین رله های موجود در بازار.

مناسب برای روشن، خاموش و کنترل دستگاه ها و مدارهایی که از جریان بالایی استفاده می کنند و می توان از آن در مدار برق و مدار درایو استفاده کرد.
غیر قابل نفوذ در برابر الکترومغناطیس، با ایمنی و مقاومت بالا در برابر نوسانات و اضافه بار. با مصرف کم و سرعت کنترل بالا.

مصارف و کاربردهای رله PLC تماس Phoenix: سردخانه، یخچال صنعتی، تابلوهای توزیع برق، ژنراتور، تجهیزات صنعتی، ماشین آلات بسته بندی، جرثقیل، پله برقی، آسانسور، کنترل پمپ، انواع تابلو برق، اتوماسیون صنعتی و...

مشخصات محصول:
تماس با شرکت تولیدی فونیکس
تعداد پین 5
تعداد مخاطبین: 1 مخاطب باز و بسته
اندازه 6 × 80 × 94 میلی متر
ولتاژ ورودی 24 ولت DC است
ساخت آلمان
جریان خروجی 6 آمپر است
کد فنی 2966016
نوار 6.2 میلی متر عرض
نشانگر LED
نوع رله PLC
نوع PLC-BSC-24DC/21

 

کاربرد رله PLC

به عبارت ساده رله PLC در صورت بروز هر گونه خرابی، پایان عمر یا اختلاف جریان، در صورت آسیب دیدن به راحتی جبران می شود و قیمت آن ارزان است، بنابراین خود PLC را سالم نگه می دارد تا برای بقیه مشکلی پیش نیاید. از تجهیزات آن را نسازد و از ساییدگی آن جلوگیری می کند.

فینیکس کنتاکت، برندی شناخته شده و پرفروش. می توان آن را با مدل های خاص و منحصر به فردی مانند رله یاب مقایسه کرد.
کاربردها و کاربردهای این محصول:

      صنعت مخابرات
      انواع خطوط تولید کارخانه
      پالایشگاه ها و نیروگاه ها
      صنایع کشتی سازی
      صنعت چاپ و تکثیر
      استفاده در تجهیزات پزشکی
      اتوماسیون صنعتی
      خودروسازی
      قطار و مترو

مدرن و با صرفه جویی زیاد در مصرف برق و انرژی و کاهش شدید مصرف تجهیزات. این محصول علاوه بر عایق الکتریکی وظیفه تنظیم ولتاژ بین سطوح مختلف سیستم کنترل و تجهیزات تابلو برق را نیز انجام می دهد.

PLC مخفف Programmable Logic Controller است
رله کنتاکت فونیکس دارای طول عمر فوق العاده و کیفیت عالی بوده و در برابر جریان لحظه ای دارای ظرفیت مقاومت بالایی می باشد.

با کنتاکت های رسانا و قابلیت تعویض رله، کاملا ایزوله در برابر جریان های ورودی و خروجی، سازگار با انواع تجهیزات برق صنعتی.

قیمت مقرون به صرفه، کیفیت شگفت انگیز و فناوری هوشمند این محصول، برند فونیکس کنتاکت را معروف و محبوب کرده است.

لیست قیمت رله پی ال سی را از اینجا ببینید.

نویسنده : مهرشاد